Известие

Collapse
No announcement yet.

Почвам "ЛЕКО" да се отчаивам!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от wanko Покажи съобщение
    фитръра смених като я взех преди 6 месеца,замислял сам се за бензиновата но на високи обороти няма проблем,а за дюзите пак казвам увериха ме че са наред от сервиза мериха ги с някакав уред и казаха че от тяхна страна няма замисляне,според тях е въздух(в интерес на истината незнам какво има в багажника на GTV-то от лявата страна под корите точно под колоната понякога като угася колата и извадя ключа се чува някакво брамчене приличат ми на някакви филтри след това винаги като се кача в колата ми мирише на бензин в купето)

    БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ЗА МНЕНИЯТА

    Само да не палиш цигара като влезеш в колата, че докато се чудиш и...
    Шегувам се, но има шанс да ти е помпата проблем. Тя е точно "в багажника" по принцип.... но все пак отиди при някой човек, който си разбира работата да я погледне!! ако беше в София да ти дам препоръки къде ама не си....

    Прегледайте помпата наистина!!!
    Alfa Romeo Spider 2.0 16V Twin Spark 155hp '00 Lusso

    Comment


    • #17
      Да там отзад ти е бензиновата помпа, тя е външна и жуженето се чува от нея. Тва е нещо малко да знаеш!!!
      "Свини! Вечно ли искате да живеете?!" Фридрих Велики — 1757 г.
      sigpic

      Comment


      • #18
        сигурен ли си че се намира там(точно под задния ляв говорител) щото ако това е помпата направо я почвам,неможе при изключен двигател и изваден ключ да ми брамчи,още сега отивам да я подменям от другото ГТВ-е,но ми е малко странно защо само до 2000 и нещо оборота се замисля после до 7000 няма проблем,ако е помпа би трябвало на високи хептем да неможе да смогне с горивото.
        А за цигарата няма старшно непуша
        GTV 2000 TS 16V 150Hp 96г.

        Comment


        • #19
          аз съм със Спайдер и имаме малки разлики в позицията на помпата, но помпата е отзад и както казва Лешояда именно тя се чува в 99% от случаите.....
          Alfa Romeo Spider 2.0 16V Twin Spark 155hp '00 Lusso

          Comment


          • #20
            току що го развалих някакви филти за испарениа са маи ,а това дет брамчи е някакво моторче увито в 30 см. дунапрен после си има гумен кожух и накрая то,но не мисля че е от тея одушници,откачвах закачвах ги без промяна,вадих и буксата на моторчето и карах 10-ина минути колата не огасна,но и нямаше промяна
            Last edited by wanko; d.m.y г., 19:49.
            GTV 2000 TS 16V 150Hp 96г.

            Comment


            • #21
              Бах маа му направо ме озадачаваш. Блъскам си главата и се опитвам да рзбера къде може да е проблема, чета ти постовете и излиза, че всичко си сменил а проблема остава. И все пак аз оставам на мнение, че тва са инжектори. И ако все пак греша, другото подобно поведение на колата е като гълта въздух отнякъде. Ако имаш край тебе някой колега с GTV заменете инжекторите и пробвайте. Знам че са ти ги замервали но все пак...........
              "Свини! Вечно ли искате да живеете?!" Фридрих Велики — 1757 г.
              sigpic

              Comment


              • #22
                Според мен не е зацепена като хората,независимо дали се ползват пети,пак може да се сгреши,и то немалко
                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                Comment


                • #23
                  И това е вариант!
                  "Свини! Вечно ли искате да живеете?!" Фридрих Велики — 1757 г.
                  sigpic

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                    Според мен не е зацепена като хората,независимо дали се ползват пети,пак може да се сгреши,и то немалко
                    Ей тва не се бях сетил.... А наистина моята преди години като не беше зацепена имаше същия симптом......и харчеше към 18-20 поне.... напълно е възможно!!!
                    Alfa Romeo Spider 2.0 16V Twin Spark 155hp '00 Lusso

                    Comment


                    • #25
                      аз наи-много залагам точно на зацепването както каза колегата.Ще я закарам да я центроват наново(извънградско ми харчи към 8 и нещо,градско кам 11)


                      ОЩЕ ВЕДНЪЖ БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ЗА МНЕНИЯТА.
                      GTV 2000 TS 16V 150Hp 96г.

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от wanko Покажи съобщение
                        аз наи-много залагам точно на зацепването както каза колегата.Ще я закарам да я центроват наново(извънградско ми харчи към 8 и нещо,градско кам 11)


                        ОЩЕ ВЕДНЪЖ БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ЗА МНЕНИЯТА.
                        Разхода ти е екстра,закарай я накъде да я зацепят,ако нямаш къде пиши ще помогнем
                        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                        Comment


                        • #27
                          А бе това със зацепването странна работа, щото имам приятел който според мен е много добър монтьор и именно той ми сменя ремъците без пети ,та според него за да не я зацепиш правилно трябва да си идиот и съответно да не знаеш какво правиш ,това точно му бяха думите.
                          Алфа 156 2.0 98г.-Ex , Алфа 33 1.7 8v-Ex
                          Alfa 159 2.4 jtdm

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от vencialfa Покажи съобщение
                            А бе това със зацепването странна работа, щото имам приятел който според мен е много добър монтьор и именно той ми сменя ремъците без пети ,та според него за да не я зацепиш правилно трябва да си идиот и съответно да не знаеш какво правиш ,това точно му бяха думите.
                            Нищо подобно и аз така си мислех преди да си купя пети и да зацяпя двигателя с пети. Освен товаима вариатор който позволява движение на зъбното колело спрямо разпределителния вал така че почти е сигурно че като правиш центровка без пети ще сбъркаш може и с малко но се греши. А и как е била зацепена коалта преди това.
                            156 1,8 ТS 99
                            Nissan Murano 2005

                            Comment


                            • #29
                              записал сам я за центровка в събота вечерта ,евентуално тогава ще пиша има ли промяна
                              Last edited by wanko; d.m.y г., 17:31.
                              GTV 2000 TS 16V 150Hp 96г.

                              Comment


                              • #30
                                би ли споделил каква температура на постъпващият въздух отчита ЕКУ-то

                                Comment

                                Working...
                                X